با چرا شروع کنید

دسته بندی :دسته‌بندی نشده 20 آبان 1399 857
کتاب صوتی با چرا شروع کنید

با چرا شروع کنید

کتاب با چرا شروع کنید

جهت دانلود کتاب صوتی با چرا شروع کنید اینجا کلیلک کنید

نویسنده : سایمون سینک

کتاب صوتی با چرا شروع کنیم به نویسندگی سایمون سینک برای مخاطبین سایت بورصدا تهیه شده و قصد براین دارد که بیاموزد، رهبران بزرگ چگونه الهام بخش دیگران می شوند؟این کتاب برای کسانی است که میخواهند درعمل، رهبری کنند و درنتیجه الهام بخش دیگران باشند. نه صرفا عنوان رهبر را یدک بکشند. دراین کتاب به الگوی طبیعی، طرز فکر، رفتار و گفتاری که برخی رهبران را قادر می سازد تا الهام بخش اطرافیان خودباشند، پرداخته شده است. اگر در دنیا بیشتنر افراد می دانستند چگونه سازمان هایی الهام بخش بسازند،می توانستیم در دنیایی زندگی کنیم که بیش از 80 درصد مردم ، عاشق شغل خود باشند.

با چرا شروع کنید رهبری
گاهی بافرض های اشتباه یا نداشتن جزئیات مهم ممکن است مسیر را تا انتها غلط بپیماییم و مشکالتی ایجاد شوند.سایمون سینک می گوید فقط دو راه برای تأثیرگذاری بر رفتار مردم وجود دارد: یا آن ها را اغوا کنید،یا الهام بخش شان باشید.گاهی افراد، بخاطر ترس از دست دادن داشته ها یا شغل خود، از انجام کارهایی با ریسک کم نیز اجتناب می کنند.در صورت استفاده از ترس،حقایق قابل پیش بینی نیستند.

پیام های امید وارکننده برای کسانی هستند که نظم ندارند و از ترس یا نا امنی سرزنش کننده ای رنج می برند.رهبری به این معناست که حتی وقتی به مشکل میخورید، مشتریان از حمایت تان دست برندارند. تفاوت فاحشی میان تکرار خرید و وفاداری وجود دارد. تکرار خرید زمانی است که مردم چند بار از شما خرید کنند. و وفاداری زمانی است که مردم محصول بهتر یا قیمت بهتری را کنار می گذارند تا به خرید از شما ادامه دهند.

با چرا شروع کنید وفاداری

با چرا شروع کنید

سایمون سینک معتقد است که همه ی رهبرانی که ترجیح می دهند برای انگیزه دادن به مردم به جای اغواگری، الهام بخشی کنند، مانند یک دیگر می اندیشند، عمل می کنند و حرف شان را به گوش دیگران می رسانند.در کتاب صوتی با چرا شروع کنید سایمون سینک می گوید دایره ی طلایی سه لایه دارد که ترتیب آن در ادامه آمده است.مفاهیم دایره ی طلایی از خارج به داخل و به ترتیب شامل: چیستی، چگونگی و چرایی است. رهبران و سازمان های الهام بخش از درون به بیرون فکر کرده، اقدام می کنند یا حرف شان را به گوش دیگران می رسانند.

سایمون سینک

سایمون سینک معتقد است مردم چیستی کارتان را نمی خرند، چرایی کارتان را می خرند و همچنین اعتقاد دارد ما معمولا به کسانی اعتماد می کنیم که می توانیم با آن ها ارزش ها و باورهای مشترکی داشته باشیم. در این کتاب صوتی خواهید شنید کسانی از نظر ما رهبران بزرگی اند و در انتقال باورشان خوب هستند و باعث می شوند حس تعلق، خاص بودن و امنیت را داشته باشیم، همگی توانایی جذب ما و کنترل و فاداری مان را دارند.

با چرا شروع کنید دایره طلایی

جهت دانلود کتاب صوتی با چرا شروع کنید اینجا کلیلک کنید
آن بخشی که تصمیم گیری را کنترل می کند در معده تان نیست، همه ی آن در سیستم عصبی احساسی مغز اتفاق می افتد.رهبران بزرگ کسانی اند که به حس درونی شان اعتماد کرده و هنر را قبل از علم درک می کنند. آن ها پیش از تسخیر اذهان، قلب ها را تسخیر کرده و با چرایی کارشان شروع می کنند. سیستم عصبی احساسی مغز نه تنها
تصمیم های از روی حس درونی مان را کنترل می کند، بلکه می تواند بر ما تأثیر بگذارد تا کارهایی انجام دهیم که به نظر، نامعقول یا غیر منطقی می آیند.

شما در این کتاب صوتی خواهید شنید که شروع با چرایی کار فقط آغاز کار است.پیش ازبه دست آوردن حق یا توانایی الهام بخشی، کارهای زیادی باید انجام شود
که همه را خواهید شنید و لذت خواهید برد.سایمون سینک معتقد است مردم فقط از روی حرفا و کارهای شماست که به باورتان پی می برند و اگر در آن ها
ثابت قدم نباشید، هیچ کس نخواهد دانست باورتان چیست.

با چرا شروع کنید باور

با چرا شروع کنید

با چرا شروع کنید سایمون سینک حرف هایی زیادی برای گفتن دارد از جمله اینکه  برای موفقیت به معتبر بودن نیازی نیست، ولی اگر می خواهید موفقیت تان ماندگار باشد به معتبر بودن نیاز دارید.
اگر از موفق ترین کارآفرین ها و رهبرها بپرسید رازشان چیست؟ همه ی آن ها همیشه یک چیز می گویند: به حس درونی ام اعتماد کردم.در نظر داشته باشید که اعتماد زمانی به وجود می آید
که احساس کنیم شخص یا سازمانی به خاطر چیزهایی غیر از منفعت شخصی کار می کند. رهبر بودن با رهبری کردن متفاوت است. سایمون سینک معتقد است رهبر بودن؛ یعنی بالاترین حالت
به هر صورتی ممکن است به دستش آورده باشید.

با چرا شروع کنید

رهبری کردن یعنی؛ دیگران با خواست خودشان، دنبال تان کنند، نه از روی اجبار یا به خاطر دستمزد. وقتی ارزش ها و باورهای مان را با دیگران به اشتراک می گذاریم، اعتمادسازی می کنیم.
در کتاب صوتی با چرا شروع کنید خواهید شنید که هدف این نیست که با هر شخصی که محصول شما را می خواهد وارد معامله شوید، بلکه با افرادی وارد معامله شوید که به باورهای شما باور دارند،
پس بسیار سودمند است که در مکانی زندگی و کار کنید که در آن، بخاطر هماهنگی ارزش ها و باورهای تان با ارزش ها و باورهای فرهنگ آن جا، به صورت طبیعی پیشرفت کنید.
نقش رهبران این نیست که همیشه ایده هایی فوق العاده ارائه دهند. نقش رهبراین است محیطی بسازد که در آن، ایده های فوق العاده اتفاق بیفتند.

با چرا شروع کنید رهبری کردن

اعتماد اساس پیشرفت در زندگی، پیشرفت خانواده، شرکت ها، جوامع است. وفادارترین سهامداران و وفادارترین کارمندان. این ها همان افرادی اند که دوستتان دارند
و درباره ی شما با دیگران صحبت می کنند.تمام رهبران عالی جذبه دارند، چون چرایی شان واضح است و به هدف یا مفهومی بزرگتر از خودشان باور دارند.

برای عالی شدن، به چیزی بیش از الهام گرفتن نیاز است.در کتاب صوتی با چرا شروع کنید سایمون سینک می گوید به زبان من، دستاورد وقتی است که چیزی
را که می خواهید دنبال کرده و به دستش می آورید. موفقیت وقتی می آید که به وضوح می دانید چرا آن را می خواهید. اولی به وسیله عوامل ملموس و دومی
به وسیله ی چیز عمیقتری در مغز یعنی جایی که قادر نیستیم آن احساسات را به زبان بیاوریم، تحریک می شود.

با چرا شروع کنید

جهت دانلود کتاب صوتی با چرا شروع کنید اینجا کلیلک کنید

 

درک شفاف چرایی بخش سختش نیست. اینکه در اعتماد به حس درونی تان در پای بندی به هدف، دلیل یا باورتان منظم و ثابت قدم باشید سخت است.
حفظ کامل تعادل و اعتبار سختترین بخش است.سایمون سینک می گوید اگر هر سازمانی با چرایی شروع می کرد، تصمیم گیری ها ساده تر می شدند .
وفاداری بیشتر می شد. اعتماد همه گیرمی شد. این استاندارد بر همه چیز مقدم است. اندازه ی سازمان، نوع صنعت، محصول یا خدمت اهمیتی ندارد،
اگر همه با چرا شروع کنیم و الهام بخش دیگران باشیم تا همین کار را بکنند، در کنار هم می توانیم دنیا را تغییردهیم و همین خودش الهام بخش است.

با چرا شروع کنید الهام بخشیدن

و در نهایت در کتاب صوتی با چرا شروع کنید به نویسندگی سایمون سینک که توسط سامانه بورصدا تهیه و تولید شده است خواهید شنید که وقتی با چرایی انگیزه بگیرید، موفقیت اتفاق خواهد افتاد.

سایمون سینک

 

نویسنده : عزیزالله جهانی مقدم

 

Be sure to read the following:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: