کتاب صوتی شیوه گرگ

دسته بندی :کتاب صوتی 3 مرداد 1400 1643

کتاب صوتی شیوه گرگ

گرگ وال استریت

کتاب صوتی شیوه گرگ

نویسنده : جردن بلفورت

جهت دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ اینجا کلیلک کنید

کتاب صوتی شیوه گرگ

در کتاب صوتی شیوه گرگ به نویسندگی جردن بلفورت  که به همت تیم مجموعه بورصدا تهیه و تولید شده است خواهید شنید که می گوید من گرگ وال استریت هستم. من سیستم آموزشی به نام خط مستقیم را ابداع کردم که بی نهایت کارآمد است و یادگیری آن خیلی ساده است. کسانیکه این سیستم را آموزش دیدند ظرف چند روز توانستند ثروت زیادی به دست بیاورند.

قدرت این آموزش اینقدر بالا بود که خیلی از افراد از پول ها و ثروتی که از این راه به دست می آوردند سوء استفاده کردند و کنترل همه چیز از دستم خارج شد.

من این سیستم را دوباره بازنویسی کردم و به اصطلاح آن را آب بندی کردم و مطمئن شدم همه چیز در بالاترین سطح اخلاقی قرار دارد. این کتاب مهارت برقراری ارتباط در کسب و کار و زندگی را به شما آموزش می دهد.به شما هشدار می دهم پای مسئولیت آن بایستید.

شیوه گرگ

فصل اول : رمز گشایی فروش و اثر گذاری

در فصل اول از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که ایده سیستم خط مستقیم به یکباره در ذهنم آمد. قبل از آن یک موقعیت خوب در بازار سهام خورده فروشی پیدا کرده بودم که کس دیگری در وال استریت آن را انجام نمی داد. نتیجه این کار اینقدر شگفت انگیز بود که تصمیم گرفتم شرکتم را بازسازی کنم.

دنی شریک آینده ام، اولین نفری بود که به او یاد دادم چطور سهام کم ارزش را بفروشد. او مثل من به یک فروشنده مادر زاد تبدیل شد.هر دو در یک شرکت کوچک کار می کردیم و دنی دستیار من بود.

مهم نیست چه چیزی می فروشید یا چطور می فروشید، چه قیمتی دارد یا اینکه مشتری چقدر پول دارد، تلفنی است یا حضوری، مهم این است که سه مولفه را رعایت کنید.

مهم نیست چه چیزی می فروشید

کتاب صوتی شیوه گرگ

اولین مولفه (سه ده) محصولات شما هستند. یعنی زمانی که مشتری به هیچ عنوان از محصول شما خوشش نیامده است.

دومین مولفه از (سه ده)، اعتماد و ارتباط با شما است. هر چقدر که ممکن است مشتری نسبت به محصول تان احساس خوب یا بد داشته باشد، در برخورد با شما هم همین شرایط وجود دارد.

این همان مولفه سوم است: مشتری باید به شرکت اعتماد داشته باشد وبا آن رابطه برقرار کند. برای همین فروش به مشتریان

همیشگی راحت تر از فروش به مشتریان جدید است.

در کتاب صوتی شیوه گرگ به نویسندگی جردن بلفورت خواهید شنید که شما با دو نوع قطعیت روبه رو هستید:

قطعیت منطقی : که بر اساس اعداد و ارقام و ارزش محصول است.

قطعیت احساسی : که بر پایه احساس درونی است. شما باید تصویری از آینده، که مشتری محصولی را خریده و در حال لذت بردن از آن است را برایش تجسم کنید.

تصویری از آینده

فصل دوم : اختراع سیستم خط مستقیم

در فصل دوم از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که این جلسه زندگی میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا را تغییر داد.

استراتژی فروش من تا آن زمان به صورت ناخودآگاه بود، اما از آن لحظه به بعد کاملا آگاهانه بود. من کاملا تک تک کلمات و جملاتی را که به مشتری می گفتم درک می کردم. فورا می فهمیدم باید به سه نکته بپردازم. و بعد باید به قطعیت می پرداختم. و بعد هم سه ده. تمام این چیزها ظرف یک یا دو ثانیه به ذهنم می رسید.

جردن بلفورت در کتاب صوتی شیوه گرگ می گوید اگر فکر کنید با صحبت کردن با مشتری می توانید رابطه دوستانه ایی ایجاد کنید که به شما اعتماد کند، اشتباه می کنید. مخصوصا در مورد ثروتمندان، آنها افراد باهوش و زرنگی هستند و این صحبت ها نمی تواند آنها را جذب کند.

وقتی روی خط قرار داشته باشد دو اتفاق مهم می افتد. اول اینکه در یک رابطه دوستانه قرار می گیرید. و دوم اطلاعات خیلی خوبی به دست می آورید.باید توانایی این را داشته باشید که از مشتری اطلاعات به دست بیاورید.

جردن بلفورت

کتاب صوتی شیوه گرگ

پنج مولفه اصلی سیستم خط مستقیم عبارتند از:

مشتری باید عاشق محصول تان باشد.

مشتری باید با شما ارتباط برقرار کند و اعتماد کند.

مشتری باید به شرکت تان اعتماد کند و با آن ارتباط برقرار کند.

آستانه عمل مشتری را پایین بیاورید.

آستانه درد مشتری را بالا ببرید.

فصل سوم : چهار ثانیه اول

در فصل سوم از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که همه ما باید این را بپذیریم که همیشه ترسی در وجودمان داریم. لحظه ایی که می خواهیم تصمیم گیری کنیم اول محیط خودمان را می سنجیم و براساس ادراک مان تصمیم گیری می کنیم. فرآیند تصمیم گیری ما به سرعت اتفاق می افتد.

تنها یک ربع ثانیه طول می کشد که مشتری در ملاقات حضوری با شما درباره تان اولین تصمیم خودش را بگیرد.

در یک مکالمه تلفنی با مشتری زمان بیشتری دارید، در عرض 4 ثانیه می توانید روی او تاثیر بگذارید. در هر صورت اگر می خواهید مشتری برداشت مثبتی نسبت به شما داشته باشد در همان چهار ثانیه اول سه نکته را رعایت کنید :

باهوش باشید – پرشور باشید – در زمینه کاری تان خبره باشید

وقتی این سه نکته را رعایت کنید در ذهن مشتری اینطور دیده می شوید که ارزش گوش دادن را دارید. و مشتری حاضر می شود با وجود روز پر مشغله اش، برای شنیدن صحبت های شما وقت بگذارد.

جهت دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ اینجا کلیلک کنید

برای شنیدن صحبت های شما وقت بگذارد

کتاب صوتی شیوه گرگ

شما نشان می دهید به این دلایل در زمینه کاری تان تخصص دارید :

بلافاصله سر اصل مطلب می روید – وقت مشتری را تلف نمی کنید – برای مشکل او راه حل دارید –

در بلند مدت یک دارایی برای او محسوب می شود.

فصل چهارم : لحن کلام و زبان بدن

در فصل چهارم از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که شما درعرض 4 ثانیه با لحن کلام تان می توانید روی مشتری تاثیر مثبت داشته باشید نه خود کلمات. نحوه بیان شما در طول گفتگو می تواند در نتیجه برداشت مشتری از شما اثر گذار باشد.

در جلسه حضوری علاوه بر لحن بیان، زبان بدن هم تاثیر بسزایی دارد. در اصل این دو عامل به عنوان ستون های استراتژی عمل می کنند، و به عنوان ارتباط ناخودآگاه شناخته می شوند.

در استراتژی خط مستقیم، به دست آوردن مهارت در لحن کلام و زبان بدن از همه سادتر است.

ارتباط ناخودآگاه

با لحن کلام و زبان بدن خیلی از کلمات را نمی گویید. بلکه معنی آنها به شکل یک احساس درونی در ذهن مشتری ثبت می شوند. با این کار سطح احساسی آنها را در مقابل سطح منطقی شان بالا می برید.

در کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که پس در جلسات فروش چه حضوری باشد و چه تلفنی، استراتژی هایی که به کار می برید و نتیجه هایی که ازآن می خواهید یکسان است؛ از کلمات برای اثر گذاری بر ذهن خودآگاه مشتری و از لحن کلام و زبان بدن برای اثر گذاری بر ذهن ناخودآگاهش استفاده می کنید. ذهن خودآگاه وضعیت منطقی و ذهن ناخودآگاه وضعیت احساسی را بوجود می آورد.

فصل پنجم : مدیریت شرایط

در فصل پنجم از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که سیستم خط مستقیم طوری است که بین افراد موازات برقرار می کند. در این سیستم فرقی نمی کند از چه طبقه، خانواده و با چه میزان تحصیلاتی باشید، در نهایت همگی تبدیل به فروشندگان حرفه ایی همسانی می شوند.

مدیریت شرایط

کتاب صوتی شیوه گرگ

وقتی احساس خودتان را مدیریت می کنید، هر گونه احساس بد یا منفی و دردسر ساز را که به شما حس منفی می دهد را می توانید ببندید.وقتی در یک وضعیت توانمند و خوب باشید می توانید به انرژی های درونی تان دسترسی داشته باشید و همین موضوع باعث می شود شما را برای رسیدن به موفقیت بزرگ یاری تان کنند.

جردن بلفورت در کتاب صوتی شیوه گرگ می گوید که این استراتژی را زمانی خلق کردم که مجبور بودم مدام در جلسات، سمینارها، کلاس ها وبرنامه های مختلف حاضر بشوم و ساعت های طولانی سخنرانی کنم. من باید وقتی روی سن می رفتم خودم را در عرض چند ثانیه از صفر به 100 می رساندم. این استراتژی به شما کمک می کند که روی چیزهای مثبت و مربوط به کارتان تمرکز کنید.

فصل ششم : یک فرمول نتیجه بخش برای مدیریت شرایط

در فصل ششم از کتاب صوتی شیوه گرگ خواهید شنید که شما باید از نظر احساس درونی تان، در بالاترین وضعیت مطلق باشید تا بتوانید لنگر را تنظیم کنید. اولین لغزش در ایجاد لنگر، قرار گرفتن در وضعیت قطعیت مطلقی که خلاف حالت واقعی آن است.

یک فرمول نتیجه بخش برای مدیریت شرایط

جهت دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ اینجا کلیلک کنید

لنگر اندازی پنج مرحله دارد :

یک وضعیت را انتخاب کنید – نقطه تمرکزتان را انتخاب کنید – فیزیولوژی تان را تنظیم کنید – وضعیت تان را تشدید کنید – لنگرتان را تنظیم کنید.

برای من تنظیم لنگر با حس بویایی بوجود آمد، مطمعنا به خاطراتم در دوران کودکی ربط پیدا می کند. بوی نفتالین خانه مادربزرگم یا بوی علف های تازه هرس شده در اردوی تابستانی، این حس قوی، خاطرات را به ذهنم می آورد.

فصل هفتم : لحن کلام پیشرفته

در فصل هفتم از کتاب صوتی شیوه گرگ خواهید شنید که وقتی می گوییم قدرتمند منظورم این است که شما در این استراتژی به مهارتی می رسید که می توانید مردم را قانع کنید چیزهایی بخرند که اصلا لازم ندارند یا کارهایی انجام بدهند که نباید انجام بدهند، بدون اینکه خودشان متوجه بشوند تحت تاثیر قرار می گیرند.

لحن کلام، کلمات نا گفته ایی را در خود دارند که شنونده آنها را در ذهن ناخودآگاه خود می شنود و معنای مناسب را به آن نسبت

می دهد.

لحن کلام پیشرفته

در واقع شما وقتی با مشتری صحبت می کنید مغز او دو چیز متفاوت را می شنود : اول تحلیل و معنای کلماتی که شما می گویید و دوم به گفتگوی ذهن خودش که شامل بررسی کلماتی است که شما می گویید.

توجه کنید که بشاش بودن و سرزندگی شما باید به اندازه باشد و کارتان را راه بیندازد نه اینکه ریاکارانه یا اینقدر افراط کنید که مسخره به نظر برسد. لحن کلام شما سلاح مخفی اثر گذاری است چون یک زبان ناگفته است. مشتری شما بدون اینکه چیزی گفته باشید آنها را می شنود و تحت تاثیر قرار می گیرد.

کتاب صوتی شیوه گرگ

به این دو جمله دقت کنید :

سلام، اسم من بیل پترسون است و از شرکت تراول در بورلی هیلز کالیفرنیا تماس می گیرم. حال شما چطور است؟

سلام. اسم من بیل پترسون است؟ از شرکت تراول تماس می گیرم؟ در بورلی هیلز کالیفرنیا؟ حال شما چطور است؟

وقتی جملات به شکل پرسش های پشت به پشت مطرح می شوند به چیزی دلالت دارند که به آن ( خرده تفاهم ) می گویند. کلماتی که فروشنده می گوید به این شکل است: ( درست است؟ درست است؟ شما در باره ما شنیده اید، درست است؟ )

لحن انسان منطقی

در ادامه خواهید شنید که با لحن انسان منطقی نشان می دهید که یک انسان منطقی هستید. لحن کلام در این مورد باید نشان بدهد که چیز پیچیده ایی وجود ندارد برای بستن معامله، نه با لحن کلام قطعیت که نشان دهنده فشار است. اگر با لحن کلام تهاجمی از این روش استفاده کنید، فورا رابطه دوستانه را از بین برده اید. اگر از لحن کلام  (برای من مهم است ) استفاده کنید، رابطه دوستانه تان عمیق تر می شود. نکته کلیدی این لحن این است که همدلی و هم دردی خودتان را بیان کنید.

فصل هشتم : زبان بدن پیشرفته

در فصل هشتم از کتاب صوتی شیوه گرگ خواهید شنید که برای همه ما بارها پیش آمده کسی را برای اولین بار دیده باشیم و احساس ناخوشایندی نسبت به او داشته ایم، بدون اینکه او حرفی بزند؛ این احساس ناخوشایند فقط از طریق زبان بدن او بوده است. زبان بدن ده برابر اثر گذار تر از ارتباط کلامی است.

باید برای هر کاری لباس متناسب با ان حرفه را بپوشید. مثال کسی که کارش تعمیرات لوله است هیچ وقت نباید با کت و شلوار به محل کارش برود. اما ظاهر ژولیده و نامرتب در هر حرفه ایی درست نیست.

زبان بدن پیشرفته

دست دادن باعث ایجاد یک رابطه دوستانه و صمیمی تر می شود. نوع دست دادن باید متعارف باشد. نه خیلی دست طرف را فشار دهید و نه با بی میلی دست بدهید.

جردن بلفورت معتقد است جمع آوری اطلاعات برای ایجاد یک رابطه دوستانه، بیشتر روی چیزهایی که مشتری به شما می گوید تمرکز دارد تا چیزی که شما به او می گویید.

جهت دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ اینجا کلیلک کنید

فصل نهم : هنر مشتری یابی

در فصل نهم از کتاب صوتی شیوه گرگ خواهید شنید که اهداف بازار یابی عبارتند از :

تحقیق درباره بازار و شناسایی بهترین خریداران

یک استراتژی مناسب که پیام شرکت را تا حد امکان به گوش تعداد زیادی از مشتریان برساند.

داشتن یک پیشنهاد یا دعوت که باعث شود مشتریان بیشتری تمایل به خرید پیدا کنند.

مشتری یابی خط مستقیم یعنی غربالگری مشتریان احتمالی، تا افرادی را که واجد شرایط خرید محصول تان نیستند را حذف کنید و از اتلاف وقت بپرهیزید.

هنر مشتری یابی

فصل دهم : ده قانون در مشتری یابی خط مستقیم

در فصل دهم از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که هر قانونی را می خوانید باید با قانون خودتان مطابقت بدهید.

شما باید یک غربالگر باشید، نه یک کیمیا گر – همیشه برای طرح پرسش اجازه بگیرید – همیشه باید از یک متن ساده استفاده کنید – : از پرسش های کمتر تهاجمی به طرف پرسش های بیشتر تهاجمی بروید – هر پرسشی را با لحن کلام مناسب مطرح کنید – در زمان پاسخگویی مشتری احتمالی، از زبان بدن درست استفاده کنید.

همه موارد بالا و دیگر قوانین را دراین کتاب صوتی خواهید شنید.

فصل یازدهم : علم و هنر پرزنتیشن های فروش در کلاس جهانی

در فصل یازدهم از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که کاریزما ( قدرت کلام ) در مورد حوزه فروش اعجاز می کند.

افرادی که این ویژگی را دارند بدون هیچ زحمتی با مشتری وارد رابطه دوستانه می شوند. کاریزما یک نیروی جاذبه است که ماهیت مغناطیسی دارد و در عرض چند ثانیه اثر خودش را به جا می گذارد.

علم و هنر پرزنتیشن

افراد با آموزش به راحتی می توانند به این ویژگی دست پیدا کنند. برای آموزش این مهارت سه مولفه را باید یاد بگیرید :

اول : استفاده کارآمد از لحن کلام است.

دوم : استفاده درست از زبان بدن است.

سوم: سومین کاریزمایی که برای همه سخت است، مزخرف نگفتن است.

کتاب صوتی شیوه گرگ

اگر فکر کنید داشتن متن باعث یک جلسه فروش سرد و خشک می شود اشتباه می کنید، چون تمام فیلم های سینمایی که شما می بینید و تحت تاثیر قرار می گیرید و احساساتتان برانگیخته می شود از روی یک متن اجرا می شود.

فصل دوازدهم : هنر و علم حلقه زنی

در فصل دوازدهم از کتاب صوتی شیوه گرگ می شنوید که  فروش از زمانی شروع می شود که مشتری تان اولین مخالفتش را بیان می کند. اگر گام های خط مستقیم را درست دنبال کرده باشید هیچ وقت زمانی که مشتری را به قطعیت رسانده اید، جواب (علاقه ای به خر ید ندارم) را نخواهید شنید؛ زیرا کسانی که به این مرحله می رسند کسانی هستند که به محصول شما علاقه نشان داده اند و یا به آن نیاز ندارند و از عهده هزینه آن بر نمی آیند و باید در مراحل قبل حذف شده باشند.

هنر و علم حلقه زنی

جردن بلفورت معتقد است مشتری که بعد از توضیح منطقی شما نسبت به محصول تان احساس منفی دارد، خریدار واقعی نیست.

لازم است شما برای بعضی از مشتریان تا چند مرحله پیش بروید که به آن حلقه می گوییم. مرحله بعدی بعد از آستانه عمل، آستانه درد است.

جهت دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ اینجا کلیلک کنید

کلام آخر

این سیستم یک سیستم متقاعد سازی قدرتمند است که در عرض چند روز زندگی تان را از این رو به آن رو می کند. اما توجه کنید که نباید اخلاقیات و صداقت را در این مسیر از بین ببرید. موفقیتی که بدون اخلاقیات باشد به هیچ عنوان موفقیت به حساب نمی آید.

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

جهت ورود به سامانه آپر 365 اینجا کلیک کنید

نویسنده : عزیزالله جهانی مقدم

 

Be sure to read the following:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: